Serwis internetowy Gminy Sulkowice wykorzystuje COOKIES

 

czyste powietrze logo

Jakość powietrza

 powietrze

Gospodarka nieruchomościami

Dla przedsiębiorców


ceidg

ePUAP

Elektroniczna
Skrzynka Podawcza

(wymaga konta na platformie ePUAP)



Zmiany w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach Drukuj Email
piątek, 08 lutego 2019 09:24, odsłon: 1389

Powołany Zastępca Burmistrza i nowy Referat w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach

podziekowania_osp

Z dniem 5 lutego 2019 r. powołałem na swojego Zastępcę Dariusza Melerowicza, który zgodnie z obowiązującym Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Sułkowicach będzie sprawował bezpośrednio nadzór nad Referatem Oświaty, Kultury i Rekreacji, Referatem Rozwoju Lokalnego i Promocji, Samodzielnymi Stanowiskami i nadzorował działalność gminnych jednostek organizacyjnych.

Widząc potrzebę rozwoju Gminy Sułkowice zarówno pod względem promocyjnym, jak i pozyskiwania dofinansowań z dniem 1 lutego br. utworzyłem w urzędzie Referat Rozwoju Lokalnego i Promocji, który łączy stanowiska w zakresie pozyskiwania funduszy i promocji. Stanowisko Kierownika Referatu objęła Ewa Kraus, którą wspomagać będą Joanna Gatlik-Kopciuch, Ewa Garbień i Tomasz Pacułt. Do jednych z najważniejszych zadań referatu należeć będzie m.in. pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych i krajowych, zbieranie i upowszechnianie o nich informacji oraz prowadzenie całości spraw związanych z promocją Gminy i kontaktami zagranicznymi, a także przygotowywanie informacji, artykułów i fotoreportaży z dokumentowanych imprez i uroczystości.

Wprowadzone zmiany usprawnią organizację pracy urzędu oraz wpłyną na szybszy przepływ informacji co przełoży się na efektywniejszą współpracę pracowników urzędu, jak i jednostek podległych.

Burmistrz

Artur Grabczyk