Nabór na stanowisko Podinspektor/Inspektor ds. infrastruktury techniczno - liniowej |
![]() |
piątek, 28 grudnia 2018 14:42, odsłon: 1405 |
Burmistrz Gminy Sułkowice OGŁASZA NABÓR
1. Wymagania niezbędne (formalne): 1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych; 2) wykształcenie wyższe techniczne, preferowane – profil: inżynieria środowiska lub pokrewne; 3) min. 5 lat stażu pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa w zakresie: funkcjonowania i kompetencji administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo wodne; 2) ogólna wiedza o gminie Sułkowice, strukturze Urzędu Miejskiego oraz gminnych jednostkach organizacyjnych; 3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność podejmowania decyzji, systematyczność, komunikatywność; 4) znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej; 5) uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 6) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) przygotowanie do realizacji inwestycji w zakresie budowy, przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej tj. m. in. planowanie, projektowanie, zabezpieczenie finansowania; 2) realizacja inwestycji w zakresie budowy, przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej zgodnie m.in. z ustawą Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) koordynowanie wykonawstwa inwestycji gminnych oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań, b) współudział w ogłoszeniu i przeprowadzeniu przetargu; określenie przedmiotu zamówienia, c) współudział w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia; określenie przedmiotu zamówienia oraz współudział w opracowaniu projektu umowy, d) wyjaśnienie oferentom spraw związanych z przedmiotem zamówienia, e) nadzór i kontrola w terenie nad prawidłowością przebiegu budowy polegających m.in. na:
3) przeprowadzanie komisyjnego odbioru pogwarancyjnego (przed upływem terminu gwarancji) dla inwestycji objętych gwarancją oraz przekazanie protokołu odbioru pogwarancyjnego do Referatu Finansowego w celu zwrotu zabezpieczenia gwarancyjnego; 4) rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z Referatem Finansowym; 5) opracowywanie projektu budżetu w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej oraz sporządzanie informacji z jego wykonania; 6) w zakresie pozyskiwania środków pomocowych: a) rozeznawanie możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych na planowanie inwestycyjne, b) współudział przy sporządzaniu wniosków i projektów w celu pozyskania środków z funduszy pomocowych, c) sporządzanie dokumentacji (KIZ, wniosek itp.) niezbędnej do pozyskania pożyczki/dotacji z WFOŚiGW w Krakowie; 7) przygotowywanie informacji i sprawozdań z realizacji inwestycji w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, w tym na potrzeby Rady Miejskiej w Sułkowicach; 8) redagowanie stron Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie prowadzonych spraw, sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz w zakresie prowadzonych spraw; 9) przestrzeganie przepisów ustaw związanych z wykonywanymi obowiązkami w szczególności: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo wodne; 10) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin tygodniowo), w siedzibie Urzędu i poza Urzędem, związana z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z klientami, podmiotami zewnętrznymi i instytucjami. W budynku jednostki są bezpieczne warunki pracy z występowaniem barier architektonicznych. Budynek piętrowy, niedostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewyposażony w windę. Stanowisko pracy na I piętrze.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; 4) inne (dodatkowe) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności; 5) kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie; 6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 8) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.); 11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych 12) podpisana klauzula informacyjna dla osób przystępujących do naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach (wzór opublikowany pod ogłoszeniem o naborze). 7. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie na dzienniku podawczym (sala obsługi klienta, pok. nr 01) Urzędu Miejskiego w Sułkowicach, Rynek 1, 32-440 Sułkowice lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora/Inspektora ds. infrastruktury techniczno - liniowej”. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10 stycznia 2019 r. do godz. 15:30. Dokumenty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach.
|