Serwis internetowy Gminy Sulkowice wykorzystuje COOKIES

sejm2019-logo

 

czyste powietrze logo

Jakość powietrza

 powietrze

Gospodarka nieruchomościami

Dla przedsiębiorców


ceidg

ePUAP

Elektroniczna
Skrzynka Podawcza

(wymaga konta na platformie ePUAP)



Informacja dot. aktów pełnomocnictwa Drukuj Email
środa, 19 listopada 2014 21:50, odsłon: 318

Akty pełnomocnictwa sporządzone przed pierwszym głosowaniem (16 listopada 2014 r.) dotyczą zarówno pierwszego głosowania w wyborach burmistrza, jak i ponownego głosowania. Oznacza to, że akty pełnomocnictwa sporządzone przed pierwszą turą wyborów  zachowują ważność również w drugiej turze wyborów - obwodowe komisje wyborcze otrzymują wraz ze spisami wyborców wykaz sporządzonych pełnomocnictw -  sprawdzają pełnomocników w wykazie pełnomocnictw.

W celu sporządzenia aktu pełnomocnictwa  do drugiej tury wyborów wyborca składa wniosek do burmistrza gminy, w której jest wpisany do rejestru wyborców. Wniosek należy złożyć najpóźniej do 9. dnia przed dniem wyborów,
tj. do dnia 21 listopada 2014 r.
w godzinach pracy Urzędu.

Szczegółowych informacji udziela Referat Spraw Obywatelskich, pokój nr 06, tel. 12 273 20 75 wew. 19.

Urzędnik Wyborczy
(-) Małgorzata Dziadkowiec