OK-6: Przyznanie pomocy zdrowotnej dla nauczycieli. |
|
|
czwartek, 05 lipca 2012 16:01,
odsłon: 444
|
Usługa: |
Przyznanie pomocy zdrowotnej dla nauczycieli. |
Komórka organizacyjna: |
Referat Oświaty, Kultury i Rekreacji. |
Numer: OK-6 |
wersja: 2 |
data utworzenia: |
12.07.2018 r. |
Sposób i miejsce złożenia dokumentów: |
Urząd Miejski w Sułkowicach – Sala Obsługi Klienta, (parter, pokój 01) lub Referat Oświaty, Kultury i Rekreacji, (II piętro, pokój 228). |
Miejsce wydawania dokumentów: |
Referat Oświaty, Kultury i Rekreacji, (II piętro, pokój 228). Tel. 12 273 20 75, wew. 24. |
Dokumenty wymagane od wnioskodawcy: |
- Wniosek o przyznanie zasiłku pieniężnego ze środków finansowych przeznaczonych na pomoc zdrowotną nauczycieli.
do wniosku należy dołączyć:
- Zaświadczenie lekarskie oraz inne dokumenty dotyczące choroby (uwierzytelnione kopie rachunków za leczenie, karty leczenia szpitalnego)
- Podpisaną klauzulę informacyjną dotycząca przetwarzania danych osobowych w ramach czynności związanych z udzieleniem pomocy zdrowotnej.
|
Informacje o opłatach: |
Procedura nie podlega opłacie. |
Termin załatwienia sprawy: |
Komisja rozpatruje wnioski o zasiłek pieniężny dwa razy w roku: w czerwcu oraz w grudniu. |
Podstawa prawna: |
Art. 72 ust. 1 w związku z art. 91d pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967 z późn. zm.)
Uchwała Nr IX/57/07 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 26 kwietnia 2007 r. w sprawie regulaminu gospodarowania środkami finansowymi przeznaczonymi na pomoc zdrowotną dla nauczycieli, emerytów i rencistów korzystających z opieki zdrowotnej będących pracownikami placówek oświatowych na terenie Gminy Sułkowice.
|
Tryb odwoławczy: |
Nie dotyczy. |
Uwagi, informacje dodatkowe: |
Wniosek należy złożyć do dyrektora szkoły lub przedszkola, który dostarcza je do Referatu Oświaty, Kultury i Rekreacji Urzędu Miejskiego w Sułkowicach. |
Klauzula informacyjna |
Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), zwanego dalej RODO - informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych jest Gmina Sułkowice, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Sułkowice; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – Urząd Miejski w Sułkowicach, Rynek 1, 32-440, tel. 12 273 20 75 wew. 12, email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
; 3) dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b w celu udzielenia pomocy zdrowotnej dla nauczycieli, wynikających z następujących aktów prawnych: • art. 72 ust. 1 w związku z art. 91 d pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 967 z późn. zm.), • uchwała Nr IX/57/07 Rady Miejskiej w Sułkowicach z dnia 26 kwietnia 2007 r. w sprawie regulaminu gospodarowania środkami finansowymi przeznaczonymi na pomoc zdrowotną dla nauczycieli, emerytów i rencistów korzystających z opieki zdrowotnej będących pracownikami placówek oświatowych na terenie Gminy Sułkowice; 4) dane będą przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa; 5) dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z wymogami Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 6) osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; prawo to może zostać ograniczone na podstawie przepisów; 7) osoba, której dane są przetwarzane ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz ich brak może skutkować odmową udzielenia pomocy zdrowotnej. |
Formularze wniosków do pobrania: |
|
|