.Sułkowice, 14.08.2019r
GP.6220.4.2019
ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz.2096 ze zm.) z a w i a d a m i a s i ę, że na wniosek z dnia 05.08.2019 r Pracowni Inżynierskiej „PRO – DM”, Pani Iwony Gryglak, Droginia 386, 32-400 Myślenice – pełnomocnika, wnioskodawcy *** zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pod nazwą:
„Budowa drogi dojazdowej i obiektu mostowego w miejscowości Sułkowice, gmina Sułkowice”
zlokalizowanego na działkach nr 281, 158, 9/1 położonych w miejscowości Sułkowice, gmina Sułkowice oddziaływanie przedsięwzięcia na działki nr 281,158,9/1, położone w miejscowości Sułkowice, gmina Sułkowice.
Zgodnie z art. 75, ust. 1 pkt 4, art. 64, art. 77, ust. 1 art. 78, ust. 1, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 71) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje Burmistrz Gminy Sułkowice po uzgodnieniu z następującymi organami:
- Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Krakowie; - Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Myślenicach; - Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej w Krakowie. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii pomocniczych. W związku z powyższym, zainteresowane strony mogą zapoznać się ze złożoną przy wniosku dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach, Rynek 1, w pokoju nr 116 w godzinach urzędowania, tj: 8:00 - 16:00 w poniedziałki 8:00 - 14:00 od wtorku do piątku oraz wnosić uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w formie: pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o których mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r., poz.162.) w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia, na adres: Burmistrz Gminy Sułkowice, Rynek 1, 32-440 Sułkowice. [
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
] Uwagi lub wnioski złożone po upływie tego terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Podanie do publicznej wiadomości nastąpiło dnia 14.08.2019 r.
*** dane niedostępne / zastrzeżone z uwagi na ochronę danych osobowych
|