Karty Usług -
Referat Gospodarki Przestrzennej
|
niedziela, 17 czerwca 2012 21:01,
odsłon: 1485
|
Usługa: |
Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów w przypadku, gdy wnioskodawcą jest właściciel posesji. |
Komórka organizacyjna: |
Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska. |
Numer: GP-15 |
wersja: 3 |
data utworzenia: |
31.05.2012 r. |
Sposób i miejsce złożenia dokumentów: |
Urząd Miejski w Sułkowicach – Sala Obsługi Klienta, (parter, pokój 01), Rynek 1, 32 – 440 Sułkowice, w godzinach pracy Urzędu. |
Miejsce wydawania dokumentów: |
Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska, (I piętro, pokój 115) Tel. 12 273 20 75, wew. 20 lub za pośrednictwem poczty. |
Dokumenty wymagane od wnioskodawcy: |
|
Informacje o opłatach: |
Opłaty skarbowej nie pobiera się. |
Termin załatwienia sprawy: |
Do 30 dni. |
Podstawa prawna: |
- art. 83, art.90 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j.Dz. U. z 2009 r., Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.);
- art. 104 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
|
Tryb odwoławczy: |
Odwołanie na piśmie przysługuje do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Gminy Sułkowice, w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji Wnioskodawcy. Odwołanie należy złożyć na dzienniku podawczym w Sali Obsługi Klienta. |
Uwagi, informacje dodatkowe: |
- W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów Wnioskodawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie i złożenie w referacie prowadzącym sprawę;
- W przypadku posesji stanowiącej współwłasność, wniosek musi być podpisany przez współwłaściciela;
- Przewiduje się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie;<\li>
- Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
|
Formularze wniosków do pobrania: |
|
|