Informacja dot. aktów pełnomocnictwa Drukuj
środa, 19 listopada 2014 21:50, odsłon: 328

Akty pełnomocnictwa sporządzone przed pierwszym głosowaniem (16 listopada 2014 r.) dotyczą zarówno pierwszego głosowania w wyborach burmistrza, jak i ponownego głosowania. Oznacza to, że akty pełnomocnictwa sporządzone przed pierwszą turą wyborów  zachowują ważność również w drugiej turze wyborów - obwodowe komisje wyborcze otrzymują wraz ze spisami wyborców wykaz sporządzonych pełnomocnictw -  sprawdzają pełnomocników w wykazie pełnomocnictw.

W celu sporządzenia aktu pełnomocnictwa  do drugiej tury wyborów wyborca składa wniosek do burmistrza gminy, w której jest wpisany do rejestru wyborców. Wniosek należy złożyć najpóźniej do 9. dnia przed dniem wyborów,
tj. do dnia 21 listopada 2014 r.
w godzinach pracy Urzędu.

Szczegółowych informacji udziela Referat Spraw Obywatelskich, pokój nr 06, tel. 12 273 20 75 wew. 19.

Urzędnik Wyborczy
(-) Małgorzata Dziadkowiec